me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפרעת קשב וריכוז בעולם העבודה ובחיי הקריירה - כיצד מתמודדים?

רבים מהאנשים הבוגרים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז מתקשים להסתגל לעולם העבודה, כאשר מחקרים שונים בתחום הפרעות קשב וריכוז, מצביעים על כך שהפרעת קשב אשר אינו טופלה כראוי בתקופת הילדות, עלולה להוביל לבעיות תעסוקתיות שונות, לרבות, קשיים במציאת מקום עבודה והסתפקות בעבודות המתאפיינות בדרגות שכר נמוכות. מנגד, סיכוייהם של אנשים בוגרים אשר טופלו בילדותם בבעיית הקשב והריכוז, גבוהים יותר בכל הנוגע להשתלבות התואמת את כישוריהם בשוק העובדה.
הפרעת קשב וריכוז בעולם העבודה ובחיי הקריירה - כיצד מתמודדים?

כמו כן, חשוב לציין שבשני המקרים, הפרעת הקשב והריכוז עלולה להוביל לקשיים בביצוע עבודות שונות המורכבות ממספר רב של מטלות מורכבות בעת ובעונה אחת, כאשר הפרעת הקשב מקשה על האנשים הבוגרים להתנהל ביעילות במקום העבודה, וכפועל יוצא מכך, מועסקים רבים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז עלולים להיקלע למצב בו הם נדרשים להחליף מקומות עבודה באופן תדיר. כמו כן, מועסקים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז עלולים להיחשף לקשיים בכל הנוגע להתקדמותם במקום העבודה, כאשר הדרישה לביצוע משימות מורכבות הדורשות זמן ריכוז ממושך, עלולות לגרום להן לאבד מוטיבציה בכל הנוגע לכישוריהם ויכולותיכם, ובכך, לוותר מראש על הישגיות והצטיינות במקום העבודה.

אז כיצד ניתן להתמודד עם דרישות עולם העבודה במקרים בהם גם אתם סובלים מהפרעת קשב וריכוז?

בפתח הדברים, חשוב לנו לציין שעל אף הדברים האמורים לעיל, רבים מהסובלים מהפרעת קשב וריכוז, כן מצליחים להסתגל בסופו של דבר לעולם העבודה התובעני, וחלקם אף משכילים להפוך את נקודות החולשה הנלוות להפרעות קשב וריכוז ליתרון יחסי על פני הקולגות שלהם במקום העבודה אשר אינם מתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז. לצורך כך, נדרשת אומנם גמישות מחשבתית ודינמיות אותן ניתן לרכוש ולשכלל באמצעות מסגרות טיפוליות שונות להפרעות קשב וריכוז בקרב מבוגרים.

על מנת לצלוח את דרכם בעולם העבודה, מועסקים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז, נדרשים בראש ובראשונה להיות מודעים למכלול הקשיים העלולים להוות עבורכם מכשול במקום העבודה, ובהתאם לכל מכשול ומכשול לפתח אסטרטגיות עבודה יעילות באמצעותן הם יוכלו להתמודד עם הקשיים ולצלוח על כל מכשול העלול להיות מוצב בפניהם לאורך הדרך. כמו כן, מומלץ להסתייע בהדרכה מלווה באמצעות אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בליווי הליכי טיפול בהפרעת קשב וריכוז.

בנוסף לכל האמור לעיל, קיימת חשיבות רבה למציאת תחום תעסוקתי בו האדם הבוגר המתמודד עם הפרעת קשב וריכוז, יוכל להביא את מכלול כישוריו ויכולותיו האישיות והבינאישיות. השילוב בין עזרה במציאת מקצוע מתאים, התנהלות שכלתנית המבוססת על היכרות מודעת עם הגורמים העלולים להוות מכשול בביצוע העבודה, וכמובן, הדרכה מלווה מצד אנשי מקצוע, תאפשר גם לכם להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז בעולם העבודה ובחיי הקריירה ואף לנהל קריירה דינמית ומשגשגת לאורך זמן.

אצלנו במרכזי  ME, מרכזים לטיפול רגשי מקבוצת שר"פ, תוכלו למצוא מגוון רחב של מסגרות טיפוליות המותאמות לאנשים בוגרים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז. לפרטים נוספים בנושא, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button