me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבחון פסיכיאטרי לילדים ולנוער

במסגרת הערכה תיבדק ההיסטוריה הרפואית של הילד ומשפחתו, תתבצענה הערכות על פי הקריטריונים של מדריך DSM והערכה של הפרעות אפשריות אחרות ותיערך בדיקה קלינית מפורטת. בנוסף, תהליך האבחון יכול לכלול כלים אבחוניים נוספים וזאת בהתאם להמלצת הרופא.

האבחון כולל שלושה שלבים ומתבצע ע"י פסיכיאטר מומחה ילדים ונוער

  1. מפגש ראשון - פגישה זו מיועדת להורים ותתקיים ללא נוכחותו של הילד. בפגישה תספרו לנו על אתגרי ההתמודדות של ילדכם והאתגרים של הסביבה מולו. המטרה בפגישה זו, המתקיימת רק בנוכחותכם ההורים, היא היכרות ראשונית של ילדכם באמצעות שיח חופשי וללא פגיעה ברגשות הילד.
  2. מפגש שני - פגישה פרטנית עם הילד. בפגישה זו הפסיכיאטר ישוחח עם הילד או/ותוך כדי משחק (המותאם לגיל הילד), ויתרשם מהאתגרים שהוא עצמו חווה.
  3. מפגש שלישי - פגישת סיכום הכוללת ייעוץ והמלצות. בפגישה זו נעדכן אתכם באשר לאבחנה של ילדכם, האתגרים הטיפוליים, ההמלצות הטיפוליות, סוג הטיפול והמטפל המתאים.

בנוסף, הרופא המטפל עשוי להפנות את הילד:

  • לברורים רפואיים נוספים.
  • לאבחונים פסיכולוגים.

סיכום אבחון:

לאחר קבלת התמונה המלאה הפסיכיאטר ישקול בהתאם לצורך טיפול תרופתי המתאים לילדכם וזאת בהתאם לתוצאות שהתקבלו. תהליך ההתאמה לטיפול התרופתי עלול להיות מעט ארוך ויכלול את כל הקשור אל התאמת התרופה, המינונים הנכונים לילד, מעקב אחרי תופעות לוואי (במידה וקיימות), וכן בדיקה ומעקב אחר מדדים נוספים החיוניים להצלחת הטיפול.

בנוסף, לפי הצורך, נמליץ על המשך התערבות כגון טיפול רגשי, הדרכת הורים, טיפול משפחתי ועוד.

באחריותנו לדייק עבורכם ההורים את ההמשך וזאת על מנת שלא  תמצאו את עצמכם מבולבלים ומתלבטים בין האפשרויות השונות.

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button