me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דבר מנהלת המרכזים

אילנית אופיר, עו"ס מומחית בבריאות הנפש מזה כ 25 שנים. במהלך הקריירה המקצועית שלי הייתי אמונה על ניהול ארצי של מערך בריאות הנפש ב"מכבי שירותי בריאות".

בשנות ניהולי את המערך במכבי הייתי שותפה אקטיבית להעברת בריאות הנפש לאחריות הקופות (הרפורמה) וזו מתוך תפיסה מקצועית שלא יכולה להיות הפרדה בין הגוף לנפש. במסגרת ההערכות לרפורמה הקמתי מערך של 16 מרפאות בריאות נפש רב-מקצועיות ב"מכבי שירותי בריאות" מתוך הבנה ותפיסה מקצועית-הוליסטית של חבירת המקצועות הטיפוליים למתן מענה נכון ומתאים ביותר למטופל.

אני בעלת היכרות מעמיקה עם עולם בריאות הנפש בישראל. הייתי שותפה לתהליכי חקיקה, בקרה, ופיתוח שירותים בבריאות הנפש, שותפה במועצה הלאומית לבריאות הנפש, ובמועצה הלאומית לשיקום נכי נפש.

לאורך כל השנים טיפלתי וליוויתי כמטפלת,  מטופלים בתהליכי התמודדות עם קשיים ומשברים. עם מעבר בריאות הנפש לקופות היו ציפיות לשינוי במתן השירותים, בסוגם, בזמינות ובנגישות לפונים.

מאחר וזמינות השירותים בקופות מאוד נמוכה ומתוך הבנה והכרה במצוקת המטופלים הקימה את
רשת ME- MENTAL EXPERTS במטרה לתת מענה הולם לצורך אמיתי.

ייסדתי את המרכז על מנת לתת מענה כולל, איכותי ומקיף והראשון מסוגו בישראל במטרה להושיט יד לאותם רגעים בחיים בהם צריך עזרה רגשית ותחושה שיש שם מישהו עבורך - בלי בירוקרטיה, בלי תורי המתנה ארוכים, עם שמירה על סודיות רפואית וראייה כוללת שלך כמטופל והעמדת צרכיך לנגד עינינו לאורך כל הדרך.

ב ME ריכזנו את כל המטפלים הטובים ביותר במרכז אחד על מנת שנוכל לעטוף את המטופלים שלנו בהכוונה, ייעוץ, התאמת טיפול ומטפל, הרכבת תכנית טיפולית ממוקדת יעדים ומטרות עם אנשי המקצוע השונים להתמודדות הכי נכונה ומתאימה לכל צורך.

אנחנו מספקים למטופלינו לצד מעטפת טיפולית מושלמת גם סוגי טיפול ספציפיים לפי דרישה וצורך פרטניים. התפיסה שלנו מתמקדת בזמינות גבוהה ומגוון שירותים המרוכזים פיזית במקום אחד, תוך שמירה על חיסיון רפואי (ללא תיעוד בתיק רפואי ציבורי) ותיאום מלא ורציף בין כל הגורמים המטפלים להבטחת תוצאה מיטבית.

אני כאן עבורכם ובשבילכם

אילנית אופיר

מנהלת מרכזי ME

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button