me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביו פידבק (משוב ביולוגי)

אם ילדיכם מאובחן עם הפרעת קשב וריכוז  והפעולות והמשימות היומיומיות כדוגמת אלו מקשות עליו ועליכם,
ויוצרות תחושת מתח, לחץ וחרדה. חשוב שתכירו את שיטת הטיפול הייחודית טיפול בשיטת ביו פידבק (משוב ביולוגי)

מהו טיפול ביו פידבק ולמי הוא מיועד?

טיפול ביו פידבק הינו טיפול ייחודי המיושם על ידינו ב- ME, מרכז מומחים לטיפול רגשי. טיפול זה מיועד לילדים ומתבגרים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז ומטרתו לתת מענה למכלול ההיבטים המנטליים ולקשיים הרגשיים היומיומיים אותם חווים ילדים ובני נוער עם הפרעת קשב וריכוז.

טיפול ביו פידבק

טיפול ביו פידבק הינו שיטת טיפול פשוטה, מועילה לפתרון ממוקד של מגוון בעיות ומצוקות רגשיות - בעיקר מתח, לחץ וחרדה.

כמו כן, נמצאה השיטה יעילה ואפקטיבית להתמודדות עם כאב לסוגיו וכן עם מגוון תסמינים שמקורם פסיכו-פיזיולוגי (סחרחורת, טינטון, הפרעות שינה ועוד).

מטרות הטיפול הינה לספק התערבות טיפולית למימוש הפוטנציאל התפקודי של  המטופל בהתאם ליכולותיו וכישוריו.

מספר מילים על ההליך הטיפולי של ביו פידבק

הטיפול ביסודו הוא פשוט וקצר מועד-  במפגש הטיפולי, מחובר המטופל באמצעות חיישנים למערכת משוב ביולוגי, אשר מנטרת מדדי גוף שונים ( חום, נשימה, דופק, מוליכות חשמלית ואף רישום גלי מוח ). באמצעות תרגול נשימתי נכון בהנחיית מטפל קליני מוסמך, לומד המטופל לשלוט במדדי הגוף ולהפחית לחץ באופן מידי ומשמעותי. התוצאות נצפות בזמן אמת על גבי צג המחשב.

התרגול המשותף מכוון לכך, כי כל מטופל יוכל בהמשך ללמוד, להתמיד ולתרגל את השיטה באופן עצמאי. מדובר למעשה ברכישת מיומנות לחיים והעשרת "ארגז הכלים" המנטאלי האישי במתנה יקרת ערך ומשמעותית.

יתרונות הטיפול בביו פידבק

אימון וטיפול בביו פידבק, נמצא  מועיל משמעותית ביצירת מוכנות מנטלית לאתגרים משמעותיים בכלל וספורטיביים בפרט.

הטיפול מתאים לילדים (כולל תוכנת משחק יצירתית), למתבגרים ולמבוגרים.

 

במרפאות – EXPERTS  MENTAL מטפלים קליניים מוסמכים ומיומנים בטיפול בשיטת ה-ביופידבק, כולם בעלי ניסיון מגוון ועשיר עם אוכלוסייה ומציאות מאתגרת .

באחריותנו לדייק עבורכם ההורים את ההמשך וזאת על מנת שלא  תמצאו את עצמכם מבולבלים ומתלבטים בין האפשרויות השונות.

הקשר בין גוף לנפש נחקר רבות בשנים האחרונות ומוביל לתוצאות מאוד מעניינות בכל מה שקשור להשפעה של גוף על נפש ונפש על גוף. ככל שיש לנו יותר ידע, כך יותר קל להבין מה היא המשמעות  וההשפעה של אתגרים נפשיים על מערכות הגוף השונות, ובהתאמה גם למצוא את דרכי הטיפולים הנכונות ביותר לצרכים של כל אדם. אחת מהשיטות הכי מוערכות כיום, בכל מה שנוגע למציאת איזון בין רגשות לבין תגובות גופניות, היא שיטת ביו פידבק. המטרה של שיטה זו היא להשפיע על התופעות הגופניות והנפשיות בעזרת בדיקת מדדים פיזיולוגים באמצעות תוכנת מחשב וזאת כדי לבצע הערכה מדויקת יותר של ההשפעה הרגשית והמצוקה על מדדים פיזיים וכך למצוא פתרונות נכונים לכל מטופל. הצוות של מרכז המומחים ME, יכול לסייע לכם לקבל טיפולי ביו פידבק מקצועיים ואמינים ע"י מטפל מוסמך, על מנת להחזיר לחיים שלכם את האיזון המבורך.

ביו פידבק מקצועי - אבחון מדדי גוף לטובת בריאות נפשית 

שיטת הטיפול ביו פידבק, מבוססת על יכולת הגוף שלנו לבצע תהליכי למידה מבוססי משובים מידיים. כשיש לנו אפשרות לראות את תגובת הגוף לפעולה כל שהיא, ניתן לאתר את התגובה הפיזית לאירוע הנחווה באופן סובייקטיבי כאירוע מלחיץ ובעזרת טיפול התנהגותי קוגניטיבי ללמוד איך להתמודד עם המחשבות שיוצרות תגובה פיזיולוגית ולשלוט בתגובות אלו. המכשור האלקטרוני המעורב בהליך, מאפשר לבצע ניתור וניתוח מהירים במיוחד של התגובות הפיזיות של המטופל לאירוע שנחווה אצלו כמלחיץ ולטפל ביכולת הרגשית של המטופל לשליטה בתגובות אילו, ולבצע התאמה של הטיפול לתגובת האדם בקליניקה. על פי רוב מדובר בחיבור פשוט לאצבע וכך מודדים את כלל המדדים החיוניים בגופו. הדופק, קצב הנשימה, ועוד מגוון מדדים אחרים המעובדים בתוך פרק זמן של שניות, בעזרת תוכנת מחשב מקצועית. קיימת חשיבות רבה לכך שמטפל יבצע טיפול ביו פידבק ולא טכנאי. שכן ההבנה של התגובות הפיזיות הינה רק חלק מהתהליך, קיימת חשיבות רבה שהכשרתו של המטפל תכלול גישות טיפול התנהגותיות קוגניטיביות מתאימות על מנת לבצע הליך טיפולי אמיתי שיניב תוצאות.

ביו פידבק : לוקחים אחריות על אורח החיים שלכם

ביו פידבק הוא טיפול הנמשך 10-15 שבועות, ובסופו אמור המטופל להתמודד עם אתגרים רגשיים באופן עצמאי ולבצע את הניתוח ההתנהגותי, הלכה למעשה, בשטח. על ידי שילוב שיטת טיפול זאת והקניית הכלים המקצועיים העומדים לרשות המדע, אתם יכולים למצוא את השלווה הנחוצה לכם ולהחזיר את החיים שלכם למסלולם. כל מה שנותר לכם לעשות בשלב זה, הוא לפנות לצוות של מרכז המומחים ME ואנו נוכל לסייע לכם למצוא את כל הדרכים המתאימות לטיפול.

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button