me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול ריפוי בעיסוק בשיטת COG FUN - דף מידע

אם ילדיכם מאובחן עם הפרעת קשב וריכוז  והפעולות והמשימות היומיומיות כדוגמת אלו מקשות עליו ועליכם,
חשוב שתכירו את שיטת הטיפול הייחודית
COG FUN בריפוי בעיסוק, המתמקדת במתן מענה לקשיים ביכולת הניהול העצמית והתפקוד היום יומי.

מהו טיפול COG - FUN ולמי הוא מיועד?

טיפול COG FUN   בריפוי בעיסוק הינו טיפול ייחודי המיושם על ידינו ב- ME, מרכז מומחים לטיפול רגשי. טיפול זה מיועד לילדים ומתבגרים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז ומטרתו לתת מענה למכלול ההיבטים הקוגניטיביים (cognitive( ולקשיים התפקודיים היומיומיים (function) אותם חווים ילדים ובני נוער המאובחנים עם הפרעת קשב וריכוז. תוך שמירה על ה-fun  והחוויה החיובית בטיפול.

טיפול קוגניטיבי תפקודי COGNITIVE FUNCTION INTERVENTION

טיפול COG FUN   בריפוי בעיסוק זהה אומנם לכל מסגרת טיפולית אחרת בריפוי בעיסוק, כאשר מטרות הטיפול הינה לספק התערבות טיפולית למימוש הפוטנציאל התפקודי של  המטופל בהתאם ליכולותיו וכישוריו. עם זאת, הייחודיות בטיפולCOG FUN  הוא בייעודיות עבור ילדים ובני נוער עם הפרעות קשב וריכוז מתוך מטרה לסייע לילדים להתמודד עם האתגרים האופייניים לבעלי הפרעת קשב וריכוז מצד אחד ולהעצים את ההורים כשותפים מלאים לתהליך והצלחתו מצד שני.

מספר מילים על ההליך הטיפולי

טיפול COG FUN בריפוי בעיסוק כולל ההליך טיפולי משותף הורה – ילד. שיטת טיפול המשלבת שיחות לצד משחקים וסימולציות כאשר במהלך המפגשים לומדים להכיר ולזהות את מאפייני הפרעת הקשב הייחודיים לאדם, מפתחים אסטרטגיות ניהוליות מקדמות תפקוד ומשיגים מטרות משותפות עם הרבה כיף, שפה חיובית וחוויות של הצלחה.  

  • לקום בבוקר ולהתארגן בקלות,
    לקחת אחריות על הלימודים,
    להגיע מוכנים למבחנים
    ולהתמיד.

למצבים האלה כולנו כהורים שואפים להגיע עם ילדינו ורצוי מוקדם ככל שניתן.

יתרונות הטיפול

בדומה לכל מסגרת טיפולית אחרת המיושמת אצלנו ב-ME, מרכז מומחים לטיפול רגשי בכל הנוגע לטיפול בילדים ובני נוער המתמודדים גם הפרעת קשב וריכוז, גם טיפול COG FUN  ,     בריפוי בעיסוק טומן בחובו מספר יתרונות טיפוליים מובהקים ומוכחים אשר נועדו לקדם את איכות חייהם של  המטופל ובני משפחתו. בין יתר היתרונות הנלווים לטיפולים מסוג COG FUN תוכלו למצוא: שיפור מתמיד במסוגלות לביצוע פעילויות יומיומיות, הקניית אסטרטגיות (לילד ולהורה כאחד) במטרה לסייע להם להתמודד עם האתגרים האופייניים לבעלי הפרעת קשב והקניית חווית הצלחה המובילה לשיפור מתמיד בתפקוד.

באחריותנו לדייק עבורכם ההורים את ההמשך וזאת על מנת שלא  תמצאו את עצמכם מבולבלים ומתלבטים בין האפשרויות השונות.

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button