me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול זוגי ומשפחתי

חווים קושי בחיי הזוגיות? מתמודדים עם בעיות שונות בתא המשפחתי? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי אודות סוגי הטיפולים הזוגיים והמשפחתיים המוצעים לכם במרכזי ME - מרכזים לטיפול רגשי.
טיפול זוגי ומשפחתי

טיפול זוגי - מה חשוב לדעת?

טיפול זוגי מהווה מסגרת טיפולית המיועדת לכלל הזוגות המעוניינים להטיב, לשפר ולעיתים אף להציל את חייהם המשותפים. מסגרת טיפולית זו מותאמת לצרכיהם ואופיים של בני הזוג ובאמצעותה ניתן להתגבר על מכשולים ואתגרים שונים הנלווים לכל מערכת זוגית בעידן המודרני בו אנו חיים.

הסיבות בגינן מומלץ לשקול פנייה לקבלת טיפול זוגי הן רבות ומגוונות והן כוללות בין היתר: תקשורת לקויה, ריחוק מיני, משבר אמון אשר נוצר על רקע בגידה, מאבקי כוח גלויים ומסווים בין בני הזוג ועוד מגוון רחב של בעיות וקונפליקטים הנלווים לחייהם המשותפים של בני הזוג. חשוב לציין שמסגרת טיפול זוגי נועדה לא רק לטפל ולפתור בעיות כאלו ואחרות, אלא גם לאפשר לבני הזוג לרכוש כלים מעשיים באמצעותם ניתן למנוע קונפליקטים עתידיים, ובכך למעשה, לאפשר לבני הזוג לתקשר ביניהם בצורה יעילה, מכבדת ואינטימית.

אצלנו במרכזי ME, מרכזים לטיפול רגשי, תוכלו למצוא צוות מומחים המתמחה במתן שירותי ייעוץ זוגי וליווי הליכי טיפול זוגי לכל סוגי הזוגות ובכל שלב של הקשר הזוגי ביניהם. אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר בדרך לשיפור מערכות היחסים ביניכם.

טיפול משפחתי - מה חשוב לדעת?

טיפול משפחתי הינו טיפול במשפחה כיחידה אורגנית שמטרתו לפתור קונפליקטים ובעיות העלולים לערער את יציבותו ושלמותו של התא המשפחתי. מסגרת טיפולית זו, מיועדת לכלל המשפחות המתמודדות עם מצבי משבר שונים, קשיי תפקוד, תקשורת לקויה ואתגרים נוספים אותם מזמנים לנו חיי המשפחה לאורך השנים, לרבות, התמודדות עם מצבי אלימות פיזית או מילולית, מצבי התמכרויות שונות וכדומה.

טיפול משפחתי מיועד לכלל בני המשפחה, והוא מיושם במסגרת תהליך טיפולי שרואה אומנם את כל בני המשפחה כמקשה אחת, אך במקביל, מאפיין את צרכיו הייחודים של כל בן/בת משפחה, וזאת על מנת לנתב את כולם יחד לפתרון מעשי של הבעיות והקונפליקטים עימם מתמודדים בני המשפחה. טיפול זה מהווה נקודת פריצה לכל המשפחות המעוניינות לשפר את מערכות היחסים ויחסי הגומלין בין בני המשפחה, כאשר המסגרת הטיפולית מקנה לכל אחד ואחת מבני המשפחה את הכלים המעשיים להתמודדות עם הקונפליקטים והבעיות בגינם הם פנו לקבלת טיפול.

אצלנו במרכזי ME, מרכזים לטיפול רגשי תוכלו למצוא צוות מומחים המתמחה בליווי הליכי טיפול זוגי משפחתי, וזאת במסגרת סדרת פגישות קצרה שהיקפה ותדירותה נקבעת בהתאם לאופיו של הטיפול והצורך המשפחתי אותו הוא משרת. אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולצאת ביחד עם בני משפחתכם לדרך חדשה בחיי המשפחה. לפרטים נוספים חייגו 5806* או צרו קשר דרך האתר:

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button