me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בני הגיל השלישי (60 +)

בני הגיל השלישי (60 + )

טיפול בגיל השלישי: משמעות חדשה לחיים

אנשים רבים בתקופת "גיל הזהב" מתמודדים עם שינויים בחייהם כמו פרישה מעבודה או שינויים במצב הבריאותי, יציאה מהבית של הילדים, שינויים רגשיים ובריאותיים אצל בני הזוג, אובדן בני זוג, טיפול בהורים, טיפול בנכדים, עזרה לילדים ואתגרים נוספים.

השינויים הרבים בגיל זה יכולים להיות מנוע צמיחה משמעותי וגורם לשיפור איכות החיים שלכם ולהוות גורם חיובי לשינוי ההתנהלות שלכם. השינויים הרבים שעברתם בחייכם יכולים לשמש כקרש קפיצה משמעותי לבדיקה והבנה טובים יותר של הדרך שעברתם ולהפוך אותם ליתרונות משמעותיים בהמשך. זוהי הזדמנות מצויינת לבחון את היחסים שלכם עם הקרובים אליכם ועם הסביבה ולשפר את התנהלותכם הרגשית מול העולם. אנחנו כאן על מנת ללוות אתכם בדרך המאופיינת מצד אחד בקשיים רגשיים וגופניים אך כזו שניתן להפיק ממנה את המירב ולחיות בצורה אותנטית, מלאת חיות תוך התאמה והסתגלות למציאות.

טיפול הוליסטי רגשי לשיפור איכות החיים - המפתח לצמיחה אישית

בהתאמה לגישת המרכז, הטיפולים במקום מהווים שילוב של טיפולים תרופתיים, במקרה הצורך, הניתנים על ידי פסיכיאטר מומחה (המתמחה בפסיכוגריאטריה) לצד מפגשים פרטניים וליווי פסיכולוגי צמוד, בקצב ובזמן המתאימים לכם. במהלך המפגשים נקיים שיחות ונסייע לכם ולקרובים שלכם להתמודד עם המצב בצורה מיטבית.

אנחנו יודעים ומודעים לעובדה שגיל זה מלווה בלא מעט קשיים ואתגרים ואנחנו כאן עבורכם על מנת להושיט יד, להכיל, לסייע ולהראות לכם שאפשר גם אחרת. נסייע לכם להתמודד עם מצבים רגשיים כמו דיכאון התאלמנות, חשדנות מוגברת, בלבול ופחד ולסייע לפוגג את תחושת חוסר האונים והתלות שלעיתים מלווה תקופה זו בחיים.

ילדים להורים בגיל השלישי: הושיטו להם יד

מחקרים מראים כי קשישים הסובלים מקשיים רגשיים\פסיכולוגיים שונים לא תמיד מקבלים טיפול מועיל עקב העובדה שהם פונים פחות לעזרה, לא תמיד הם זוכים לטיפול הנפשי המתאים ביותר ונוטים יותר להיעזר בטיפול תרופתי ופחות רגשי-התנהגותי. לצד הטיפול התרופתי אנחנו מציעים ליווי רגשי למטופל ובני משפחתו על מנת לסייע בתקופת ההסתגלות לשינוי. אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ולבחון יחד כיצד ניתן לסייע להוריכם בתקופה מאתגרת זו בצורה מקצועית, מכובדת, מכילה ואמפתית. אנחנו כאן עבורכם ועבורם.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

סוגי ההתמחות שלנו לפי קבוצות גיל
צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button