me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול רגשי לילדים ונוער (4-18)

טיפול רגשי לילדים
טיפול רגשי לילדים

סיוע וטיפול רגשי לילדים ונוער בשנים המעצבות

מטפל רגשי לילדים? הגעתם למקום הנכון. נהוג לחשוב שהילדות היא תקופה יפה, חופשייה מדאגות ומלאה בחוויות חדשות והתנסויות מרגשות. אולם, לעיתים המציאות שונה מכך וגם ילדים חווים פחד, חרדות, קשיים חברתיים, צער ושאר רגשות שליליים למרות מאמצים מובנים וכנים מצד הוריהם למנוע מהם חוויות קשות.

בתקופת הילדות קיים תהליך של למידה מהירה מאוד בה המוח גמיש וסופג במהירות ולכן הוא גם נתון להשפעות סביבתיות וחיצוניות אשר משפיעות עליו ומעצבות את עולמו של הילד ואת התפיסה העצמית שלו. בניגוד למבוגרים, למרבית הילדים יש את הכלים הדרושים על מנת להתמודד הקשיים ולעבד את קשת הרגשות שלהם בצורה יעילה אך הם צריכים חידוד והכוונה שלהם. הילדים הם עם סתגלן אך המבוגרים והסביבה נדרשים להירתם לטיפול בסיטואציה ולכן דרושה הדרכה מתאימה למצב. בדיוק כאן אנחנו מושיטים להם ולכם יד עם טיפול רגשי לילדים / טיפול רגשי לנוער אשר יסיע לכולכם בהתמודדות משותפת.

טיפול רגשי לילדים יעיל בהפרעת קשב וריכוז

הפרעת קשב וריכוז (ADHD) היא אחת מהסממנים הבולטים של העידן המודרני. יותר ויותר ילדים (ומבוגרים) מאובחנים כיום כסובלים מהפרעת קשב וריכוז (ADHD) ומתקשים להתמודד עם ההפרעה. כיום, ניתן להתמודד עם הפרעת קשב וריכוז בצורה יעילה לסייע לו לתפקד בצורה יעילה בבית הספר ובמהלך היום ולחוות תחושות מסוגלות והצלחה.

אנחנו מודעים לקשיים שלכם כהורים לילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז, להתמודדות היומיומית עם הקושי והתסכול לעיתים מהמצב. אנחנו מושיטים לכם יד ומציעים לכם מעטפת טיפולית שלמה הכוללת טיפול רגשי לילדים / טיפול רגשי לנוער, הדרכת הורים פרטנית או  קבוצתית לצד התאמת טיפול תרופתי במקרה הצורך. אנחנו כאן על מנת להחזיר לכם ולילדיכם את תחושת המסוגלות וההצלחה, להעניק לכם כלים ויכולות התמודדות שלכם ושל ילדיכם עם ההפרעה ולהראות לכם שאפשר גם אחרת.

ליווי רגשי וסיוע בבניית הביטחון העצמי

ישנם לא מעט מצבים בחיי הילד שעשויים לערער את הבטחון העצמי שלו ולהעמיד אותו במצוקה רגשית, דוגמת כניסה ומעבר בין מסגרות חינוכיות, שינויים במשפחה ( לידת ילד נוסף, גירושין, אובדן ועוד) , מעבר דירה, חרם חברתי ובריונות. הצורך להשתלב במערכים חברתיים חדשים ועוד. זוהי יכולה להיות תקופה רגישה אשר מעצבת את אופיו של הילד ותקבע במידה רבה את מסלול חייו כבוגר. הסימנים לצורך בטיפול רגשי לילדים או טיפול רגשי לנוער הם מגוונים ויכולים להופיע כביטויי אלימות, הסתגרות, בכי, שינויים קיצוניים בהתנהגות, כאבים ללא כל סימן רפואי מובהק ועוד. במקרים כאלה חשוב לפנות אל מטפל רגשי לילדים שיוכל לסייע בהתמודדות.

התאמת הטיפול לאופי הילד וצרכיו

טיפול רגשי לילדים כמו גם טיפול רגשי לנוער, מותאם ליכולות אשר מאפיינות פרק זמן זה. הילדים לעיתים מתקשים להביע את עצמם באמצעות דיבור ושיחה ולכן נדרשת התאמה של אופי הטיפול לאופי הילד, צרכיו ויכולותיו. לכן, צוות המומחים במרכז אמון על טיפול באמצעות שיטות טיפול מגוונות אשר הוכיחו את עצמן כיעילות כגון טיפול באמצעות אמנות, טיפול התנהגותי, הדרכת הורים טיפול במשחק ושיטות נוספות תואמות גיל.

הורים, היו חלק משמעותי מהדרך והתוצאה

טיפול בילדים הופך ליעיל יותר כאשר נעשה בשיתוף פעולה עם ההורים. להורים חלק משמעותי כגורם מעצב בחינוכו של הילד וישנה חשיבות לקשר היומיומי התקין להצלחת הטיפול. במסגרת התהליך, תקבלו הדרכת הורים פרטנית או קבוצתית אשר תסייע לכם לקחת חלק פעיל בדרכו של הילד, ולקבל כלים להתנהלות במצב הנוכחי והתמודדות עם מצבים עתידיים לצד נושאים כמו סמכות הורית ועוד.

לפרטים נוספים על טיפול רגשי לילדים / טיפול רגשי לנוער, השאירו פרטים בצור קשר ונחזור אליכם בהקדם!

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

סוגי ההתמחות שלנו לפי קבוצות גיל
צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button