me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול רגשי למבוגרים (מגיל 21 ואילך)

טיפול רגשי למבוגרים (מגיל 21 ואילך)

אתם מוזמנים לשפר את איכות החיים הרגשית שלכם

השלב הבוגר בחיים בעידן המודרני מאופיין לעיתים במצבי לחץ, מצבי קיצון, בלבול וקושי להסתגל לצד מצבים בהם מרגישים תקיעות, חוסר יכולת לפתור את המצב לבד, רגשות קשים ועוד. לא חייבים לעבור את זה לבד. מטרתו של טיפול רגשי במבוגרים וטיפול רגשי בפרט היא טיפול ברגשות ובנפש האדם ומציאת הקלה ויציאה לדרך חדשה. הטיפול נעשה באמצעות שיחות ומפגשים בין איש מקצוע מומחה בתחומו (פסיכולוג, פסיכותרפיסט, מטפל בהבעה וכו') שאמון על מלאכת הליווי המקצועי הרגשי.

טיפול רגשי למבוגרים - משולב לאתגרים ומצבים רגשיים שונים

מומלץ לפנות לטיפול רגשי במצבים הבאים:

  • כאשר מרגישים שישנו קושי בחיים שאתם לא מצליחים לפתור לבד
  • במקרים בהם אתם מוצפים ברגשות קשים כמו עצב, דיכאון, ריקנות, חרדות ופחדים, אובססיות, התמודדות עם טראומות עבר ועוד
  • במקרה של תחושת תקיעות בחיים, בקריירה או במסגרת מערכות היחסים
  • כאשר קיים רצון לשנות התנהגות או הרגל אשר אינם משרתים אתכם בצורה חיובית
  • כאשר מעוניינים להגיע לרמת מודעות עצמית גבוהה יותר ולחיות חיים מלאים, אמיתיים יותר ולהגיע למימוש עצמי ומיצוי פוטנציאל אישי

יעילות הטיפול המשולב (תרופתי ורגשי) הוכיחה את עצמה כיעילה ביותר בהתמודדות עם מצבים רגשיים לא פשוטים כמו חרדה ודיכאון הנפוצות מאד בקרב מבוגרים רבים. אנחנו כאן על מנת לספק לכם את הטוב מכל העולמות ולסייע לכם לצאת לדרך חדשה.

חרדה ודיכאון הן לא גזירת גורל - ניתן להתמודד איתן בהצלחה

אנשים רבים סובלים כיום מחרדה ודיכאון אשר פוגעות באיכות החיים שלהם ולעיתים גם בתפקוד היומיומי. אולם, חרדה ודיכאון הם לא גזירת גורל וניתן לטפל בהן ביעילות ולחזור לשגרת חיים מלאת חיוניות. אנחנו כאן על מנת לספק מענה מקצועי ולתת מעטפת טיפול כוללת אשר מציעה טיפולים רגשיים מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה לצד טיפולים תרופתיים במקרה הצורך להחזרת שלוות הנפש וחזרה לתפקוד מיטבי. אנחנו כאן עבורכם על מנת להושיט לכם יד ולהראות לכם שאפשר גם אחרת ולסייע לכם לחיות ללא חרדה וללא דיכאון ולמצות את הפוטנציאל האישי שלכם במלואו.

מה קורה בחדר הטיפולים?

טיפול רגשי הוא במרבית המקרים מפגש שבועי הנמשך כ 50 דקות. ישנן גישות רבות לטיפול רגשי למבוגרים, חלקן נעשות באמצעות שיחות וחלקן באמצעות שיטות טיפול בגישות שונות כמו טיפול בהבעה ויצירה, טיפול התנהגותי (CBT), דינמי ועוד.

במרכז ME אנחנו אמונים על התאמת הטיפול הטוב ביותר למטופל, תוך ראיה כוללת של הצרכים שלו, היכולות והאופן בו הוא יגיע ליעד שהציב לעצמו. אנחנו מציעים לכם מסגרת טיפולית כוללת או טיפול ספציפי לפי דרישה.  אתם תגדירו את היעד, אנחנו נעזור לכם למצוא את הדרך.

אנחנו יודעים שבחיים ובטיפול אין דבר כזה "בעיה קטנה מידי". אנחנו מאמינים שאין צורך להיקלע למצוקה גדולה על מנת להיעזר באיש מקצוע מומחה בדרך לאיכות חיים רגשית טובה יותר.  אנחנו מזמינים אתכם לשפר את איכות החיים שלכם, להתקדם לרמת מודעות עצמית גבוהה יותר וליהנות מהדרך כמו מהתוצאה, אנחנו כאן עבורכם.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

סוגי ההתמחות שלנו לפי קבוצות גיל
צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button