me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבוגרים צעירים (18-21)

מבוגרים צעירים

ליווי וסיוע רגשי למבוגרים צעירים

אנחנו יודעים כי מתבגרים בגיל 18-21 נמצאים בעיצומו של גיל ההתבגרות. בדיקה המתבצעת ע"י מומחים למבוגרים לא נותנת תמונה הולמת ותואמת את גיל ההתבגרות, יתרה מזאת - פסיכיאטרים בעלי רקע וידע וניסיון בטיפול  בנוער בגיל ההתבגרות לא מורשים לטפל במטופלים מעל גיל 18.

על מנת לתת את המענה ההולם לקשיים, לאתגרים והצרכים הרגשיים המאפיינים טווח גילאים מיוחד זה,  הקמנו יחידה מיוחדת ב ME המורכבת מפסיכיאטרים בעלי מומחיות כפולה לילדים ונוער ומבוגרים לצד פסיכיאטרים צבאיים בעלי התמחות מבוגרים וניסיון רב שנים במערכת הצבאית, ניסיון מקצועי חיוני אשר  מיקד את הידע והניסיון הייחודיים הדרושים לטיפול בטווח גילאים זה.

טיפול בנוער לפני ובמהלך השירות הצבאי

התגייסות לצבא היא שלב מיוחד ומאתגר בחיי מתבגרים בישראל ומהווה קפיצת מדרגה מהירה לחיים הבוגרים תוך קיום הצורך להסתגל למערכת חוקים ונורמות חדשה והתנהלות שונה לחלוטין ממה שהורגל אליה.

לכן, בנוסף לאנשי הצוות הקבועים במרכז,  הוספנו ליחידות אלו מטפלים מומחים למתבגרים, בעלי רקע צבאי, קציני בריאות נפש לשעבר (קב"ן) על מנת ללוות ולתמוך בתקופה קריטית זו המאופיינת בחברה הישראלית.

מתן כלים, ליווי וסיוע מול המערכת הצבאית

לא כולם מתאימים בצורה שווה למערכת הצבאית, לא כולם יכולים להסתגל בצורה טובה למערכת החוקים החדשה ולכן זקוקים לתמיכה וידע כיצד להתנהל בצורה שתבטיח את זכויותיהם ואת שילובם בהתאם לכישוריהם ולהימנע מפגיעה אפשרית כתוצאה מחוסר התאמה. התקופה שלפני הגיוס מלווה לעיתים בחרדות, בחשש מפני הלא-נודע, הפחד מהנוקשות של המסגרת, הסיכונים האפשריים וחששות נוספים. אנחנו פה על מנת ללוות את המועמדים לשירות ביטחוני במתן מידע חיוני להפגת החרדה ובמטרה לספק אינפורמציה מדוייקת ולהכין את הנער לקראת הדרך החדשה שמצפה לו. בנוסף, אנחנו מלווים את הורי המתבגר במהלך התקופה על מנת לסייע להם להתמודד בהצלחה עם התקופה והחששות אשר מלווים גם אותם באמצעות טיפול פרטני והדרכה על ידי מיטב מאנשי המקצוע בוגרי המערכת הצבאית. אנחנו מלווים, תומכים, ומספקים חוו"ד מקצועיות למערכת הצבאית על מנת שהמתבגר יקבל את ההגנות להן הוא זקוק ואת וההתייחסות המתאימה מהמערכת הצבאית ויוכל למצות את הפוטנציאל המיטבי שלו.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

סוגי ההתמחות שלנו לפי קבוצות גיל
צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button