me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גישת COG-FUN במסגרת טיפול בריפוי בעיסוק

ילדיכם סובל מהפרעת קשב וריכוז? אצלנו ב-ME, מרכז מומחים לטיפול רגשי, תוכלו למצוא מגוון רחב של גישות טיפוליות להתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב של טיפול ייחודי לילדים ובני נוער המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז.
גישת-COG-FUN

מהו טיפול COG - FUN ולמי הוא מיועד?

טיפול COG FUN  בריפוי בעיסוק הינו טיפול ייחודי המיושם על ידינו ב- ME, מרכז מומחים לטיפול רגשי. טיפול זה מיועד לילדים ומתבגרים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז ומטרתו לתת מענה למכלול ההיבטים הקוגניטיביים ולקשיים התפקודיים היומיומיים אותם חווים ילדים ובני נוער עם הפרעת קשב וריכוז.

טיפול קוגניטיבי תפקודי –COGNITIVE FUNCTIONAK INTERVENTION

טיפול COG FUN  בריפוי בעיסוק זהה אומנם לכל מסגרת טיפולית אחרת בריפוי בעיסוק, כאשר מטרות הטיפול הינה לספק התערבות טיפולית למימוש הפוטנציאל התפקודי של  המטופל בהתאם ליכולותיו וכישוריו. יחד עם זאת, בניגוד לשיטות אחרות בטיפול בריפוי בעיסוק, טיפולי COG FUN מיועדים בעיקר לילדים ובני נוער עם הפרעות קשב וריכוז, כאשר ההליך הטיפולי משלב בתוכו מעורבות גבוהה של בני המשפחה הקרובה.

מספר מילים על ההליך הטיפולי

טיפול COG FUN  בריפוי בעיסוק מהווה חלק מהשיטות הטיפוליות המיושמות אצלנו ב-ME, מרכז מומחים לטיפול רגשי, כאשר הטיפול עצמו ממוקד ב-עיסוק מהנה כזה או אחר המותאם לילדיכם על פי גילו וממצאי האבחון המקדים אשר נערך לו במסגרת אבחונים שונים לאיתור הפרעות קשב וריכוז. טיפול COG FUN מבוסס על גישת טיפול הממוקדת בריפוי בעיסוק, כאשר ההליך הטיפולי הינו משותף להורה – ילד, וזאת מתוך מטרה לסייע לילדים להתמודד עם האתגרים האופייניים לבעלי הפרעת קשב וריכוז מצד אחד, ולהעצים את ההורים כשותפים מלאים לתהליך והצלחתו מצד שני.

יתרונות הטיפול

בדומה לכל מסגרת טיפולית אחרת המיושמת אצלנו ב-ME, מרכז מומחים לטיפול רגשי בכל הנוגע לטיפול בילדים ובני נוער המתמודדים גם הפרעת קשב וריכוז, גם טיפול COG FUN  , סוג של טיפול בריפוי בעיסוק טומן בחובו מספר יתרונות טיפוליים מובהקים אשר נועדו לקדם את איכות חייהם של  המטופל ובני משפחתו. בין יתר היתרונות הנלווים לטיפולים מסוג COG FUN תוכלו למצוא: שיפור מתמיד במסוגלות לביצוע פעילויות יומיומיות, הקניית אסטרטגיות (לילד ולהורה כאחד) במטרה לסייע להם להתמודד עם האתגרים האופייניים לבעלי הפרעת קשב והקניית חווית הצלחה המובילה לשיפור מתמיד בתפקוד.

אנחנו ב-ME, מרכז המומחים לטיפול רגשי, עוסקים ומתמחים במגוון רחב של מסגרות טיפוליות לילדים ומתבגרים עם הפרעת קשב וריכוז. לאורך השנים, פיתחנו מגוון רחב של גישות טיפוליות נפוצות המותאמות לילידם ובני נוער עם הפרעת קשב וריכוז, כאשר כל אחת מהגישות משלבת בתוכה הדרכה הורית.
מעוניינים להקל על הילדים שלכם עוד היום? המומחים של
ME מזמינים אתכם לייעוץ וטיפול המותאם לילדכם ותתחילו לראות את השינוי לטובה.
צרו איתנו קשר בטלפון 5806* או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button