me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול בריפוי בעיסוק

מתמודדים עם קשיי תפקוד הנובעים עקב לקות פיזית, נפשית, קוגניטיבית או תקשורתית? מעוניינים לחיות חיים עצמאיים ככל הניתן בהתאם לסוג הלקות ממנה אתם סובלים? במאמר זה נגולל בפניכם מהו טיפול בריפוי בעיסוק, וכיצד המרפאים בעיסוק של ME יכולים לעזור לכם באמצעות טיפול זה.
טיפול בריפוי בעיסוק

מסגרת טיפול בריפוי בעיסוק הינה מסגרת טיפולית המיועדת לכלל האנשים הסובלים מקשיים תפקודיים בחיי היומיום, החל מילדים, בני נוער ומבוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, דרך ילדים ובוגרים הסובלים מלקויות נפשיות כאלו ואחרות ועד לילדים, בני נוער ומבוגרים אשר נפגעו כתוצאה ממחלות כרוניות, תאונות דרכים ו/או התערבויות רפואיות. טיפול בריפוי בעיסוק נועד לספק התערבות טיפולית המותאמת לכישוריו ויכולותיו הפיזיולוגיים והנפשיים של המטופל/ת, וזאת מתוך מטרה לאפשר לכל מטופל לממש את הפוטנציאל התפקודי שלו ולהביאו למצב של עצמאות תפקודית ככל הניתן.

מספר מילים על מקצוע הריפוי בעיסוק

ריפוי בעיסוק הינו מקצוע מתחום מקצועות הבריאות, כאשר מקורות המידע בתחום זה מגיעים ממדע העיסוק, ממדעי הרפואה וממדעי החברה וההתנהגות. על פי חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות המונהג בישראל מאז שנת 2008, מרפא בעיסוק הינו איש מקצוע המחזיק ברשותו תעודת תואר ראשון אקדמאי מוכר בריפוי בעיסוק ובעל תעודת מרפא בעיסוק מטעם משרד הבריאות.

ריפוי בעיסוק בקרב ילדים

טיפול ריפוי בעיסוק בקרב ילדים נועד לספק לילדים המתמודדים עם קשיים בתפקוד (וגם לבני משפחותיהם), את הכלים והמיומנויות אשר יאפשרו להם להתמודד עם דרישות החיים. טיפול זה מיועד לכלל הילדים המתמודדים עם עיכובים וקשיים התפתחותיים כגון: סרבול מוטורי, קשיי תקשורת, אוטיזם, הפרעות קשב וריכוז, קשיי למידה, ליקויי ויסות חושי, קשיים קוגניטיביים, וכמו כן, לילדים ובני נוער נפגעי טראומה פיזיולוגית ונפשית כאחד. המטרה של טיפול ריפוי בעיסוק בקרב ילדים הינה להביא את המטופל לתפקוד אופטימאלי במהלך חיי היומיום, וזאת בהתאם לכישוריו ויכולותיו הפיזיולוגיים והנפשיים.

חשוב לדעת: טיפול בריפוי בעיסוק בקרב ילדים מיועד גם לילדים המתמודדים עם הפרעות ועיכובים התפתחותיים, גם לילדים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז או ילדים עם הפרעות בוויסות החושי וגם לילדים המתמודדים עם לקויות נפשיות המשפיעות על רמת תפקודם היומיומית.

ריפוי בעיסוק בקרב מבוגרים וקשישים

טיפול ריפוי בעיסוק מיועד גם לקבוצת גיל בוגרת בה נמנים בוגרים שיכולותיהם הפיזיולוגיות נפגעו בעקבות תאונות שונות, מחלות כרוניות או התערבויות רפואיות. כמו כן, המסגרת הטיפולית המוצעת במסגרת טיפול ריפוי בעיסוק בקרב מבוגרים מיועדת לבוגרים הסובלים מלקויות נפשיות, וזאת לצד אוכלוסיית הקשישים שיכולותיהם התפקודיות נפגעו.

מרכזי ME- מומחים לטיפולי ריפוי בעיסוק

אנחנו ב - ME, מרכזים לטיפול רגשי עוסקים ומתמחים בין היתר במתן טיפול ריפוי בעיסוק לקבוצות גיל שונות. במסגרת הטיפול המוצע לכם במרכזי ME, מתקיים הליך התאמת הסביבה לצרכי המטופל, וכמו כן, ניתנת הדרכה הורים מתאימה. טיפולי ריפוי ועיסוק הניתנים בכל אחד מהמרכזים שלנו, מיושמים על ידי צוות מומחים מוביל בתחומו.

סובלים מקושי תפקודי ומעוניינים לממש את הפוטנציאל התפקודי שלכם? המומחים של מרכזי ME יעזרו לכם לרכוש את כל המיומנויות הנדרשות לכם. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו 5806* או צרו קשר דרך האתר

למאמרים נוספים בתחום...

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button