me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קשיים בזהות המינית

חווים קשיים ולבטים בכל הנוגע לנטייתכם המינית? מתמודדים עם בני משפחה החווים קשיים בכל הנוגע לזהותם המינית? אתם לא לבד! אצלנו ב-ME, מרכז המומחים לטיפול רגשי, מזמינים גם אתכם לצאת לדרך חדשה ומיטיבה באמצעות מגוון רחב של סוגי טיפולים המיועדים לבני נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיים ולבטים בכל הנוגע לנטייתם המינית.
קשיים בזהות המינית

מספר מילים על זהות ונטייה מינית

זהות מינית היא למעשה ההגדרה המגדרית אותה אנו מייחסים להיותנו גברים או נשים, כאשר נטייתנו המינית מתייחסת להיבט המשיכה המינית והרגשית בכל הנוגע לזהותנו המינית. את נטייתנו המינית נהוג לסווג לשלושה סוגים שונים:

  • הטרוסקסואליות (משיכה מינית ורגשית לבני המין השני)
  • הומוסקסואליות (משיכה מינית ורגשית לבני אותו מין)
  • ביסקסואליות (משיכה הן לבני המין השני והן לבני אותו מין)

חשוב לציין שלבטים לצד קשיים בזהות המינית עלולים להתפתח בכל גיל ובכל שלב בחיינו, כאשר על פי מחקרים שונים אשר נערכו בנושא לאורך השנים נמצא כי נטייתנו המינית מצויה על הרצף של שלושת הסוגים העיקריים באמצעותם נהוג לסווג את נטייתנו המינית.

התמודדות עם גיבוש זהות חד מינית בקרב בני נוער ומתבגרים

בני נוער ומתבגרים המתמודדים עם קשיים בזהות המינית בכל הנוגע לזהותם ו/או נטייתם המינית, עלולים לחוות בלבול רב בחייהם המוביל בחלק מהמקרים לקשיי תפקוד בתחומי חיים שונים.

תחושת השוני המלווה את חייהם עלולה להשפיע בצורה ניכרת על עיצוב אישיותם, ולכן, קיימת חשיבות רבה לקבלה העצמית והחברתית.

חשוב לציין שמתבגרים רבים החווים לבטים בכל הנוגע לנטייתם וזהותם המינית, סובלים יותר מסימפטומים של דיכאון וזאת לנוכח תחושת חוסר האונים בפניה הם עומדים ומתמודדים גם בקרב בני משפחה קרובים וגם בקרב הסביבה החברתית בה חיים.

טיפול אישי ומשפחתי לבני נוער המתמודדים עם קשיים בזהות המינית ולבטים רבים.

בדומה לכל מצוקה רגשית העלולה להעיב על חיינו ולהקשות עלינו בהתמודדות עם אתגרי החיים, גם קשיים בזהות המינית ולבטים בכל הנוגע לנטייתנו המיניות, מחייבים טיפול רגשי שמטרתו לסייע למטופלים להתמודד בצורה המיטיבה ביותר עם הקשיים אותם הם חווים.

טיפול רגשי לבני נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיים בזהות המינית ולבטים, נועד בין היתר לחבר אותם מחדש לרגשותיהם החיוביים ולאפשר להם לחיות את חייהם בצורה המיטיבה ביותר.

טיפול זה מוצע על ידינו ב- ME מרכז המומחים לטיפול רגשי במגוון רחב של גישות טיפוליות, כאשר המסגרת הטיפולית מותאמת גם ליחידים במסגרת טיפול פרטני וגם לבני משפחתו של המתגבר במסגרת טיפולים משפחתיים.

במידה וגם אתם מתמודדים עם לבטים או קשיים בזהות המינית ובכל הנוגע לנטייתכם המינית, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר ולהיחשף למגוון הגישות הטיפוליות המוצעות לכם במרכז. הטיפולים מתקיימים במרכזים חדישים ומעוצבים באווירה מכילה, תומכת ודיסקרטית.

לפרטים נוספים בנושא התמודדות עם קשיים בזהות המינית, חייגו: 5806*

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button