me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אינכם לבד בבידוד! תמיכה מקוונת בעת הקורונה

משבר הקורונה משפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. יש כאלו שמספרים שהם חווים תחושה של חוסר אונים אל מול הכוחות של איתני הטבע והעובדה שהם אינם מצליחים לשלוט במצב ואילו אחרים משתפים שהם חשים מאוימים כתוצאה מהנגיף וזאת משום שמדובר על מחלה לה עדיין אין מרפא.
אינכם לבד בבידוד! תמיכה מקוונת בעת הקורונה

חרדות ובדידות בעת בידוד

חשוב לדעת שבעת בידוד פיזי החרדות והפחדים הופכים להיות מאתגרים יותר וזאת משום שאנחנו מצויים לבד עם המחשבות והדאגות שלנו. בתקופת הקורונה מחשבות אלו נהפכות פעמים רבות לחרדה שמא אנו מפתחים את תסמיני מחלת הקוביד-19. בהיבט הפסיכולוגי, אחד המאפיינים המוכרים והבעייתיים ביותר של משבר הקורונה הוא הריחוק הפיזי. ריחוק מאותם מקורות אליהם אנו רגילים לפנות כאשר אנחנו חשים במצוקה ומעוניינים בשיחה ושהות משותפת עם חבר טוב, חיבוק, פגישה עם הפסיכולוג או כל קירבה פיזית נוספת לאדם שיכול לעזור לנו להפיג את המתח אותו אנו חווים בגלל המצב.

טיפול נפשי מקוון

פנייה לטיפול נפשי בעת משבר הקורונה יכולה לעזור לנו להתמודד עם המצב בצורה טובה יותר. אין זה משנה אם בעבר ההרגלים שלכם היו שונים ונהגתם להתייעץ או לשתף חבר או חברה בדבר החששות שלכם. כיום חשוב לקחת בחשבון שכולנו מתמודדים עם הקורונה והחששות הנובעות ממנה, כולל ההורים, החברים ואנשים נוספים אותם נהגתם לשתף בעת מצוקה. לכן, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם החרדה והפחדים היא  באמצעות פנייה אל מטפלים מקצועיים בעלי ניסיון במתן מענה נפשי לחרדה.

משום שהנחיות משרד הבריאות משתנות בהתאם לנתוני החולי של מגפת הקורונה ומשום שפעמים רבות אנו נדרשים או נדרש להיכנס להסגר בית, הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להתמודד עם המצוקות שלנו היא באמצעות טיפול נפשי אונליין. כאן מדובר על מפגש אינטרנטי ביניכם לבין מטפל מקצועי וזאת באמצעות פלטפורמת וידאו צ'ט באינטרנט, כמו למשל 'סקייפ', 'זום' ופלטפורמות דומות נוספות. בכדי לקיים את המפגש כל שאתם צריכים הוא חיבור לאינטרנט, מחשב/סמארטפון/אייפד להם מחוברת מצלמה וחדר בו תוכלו לשוחח עם המטפל בפרטיות.

טיפול זה זמין לכל אחד. לכל אדם שמצוי בבידוד. לכל אחד שבחר להישאר בביתו משום שהוא חרד לצאת החוצה או משום שהוא חולה בסיכון ולכל אדם שאינו מעוניין לעבור טיפול בקליניקה בהתאם להנחיות משרד הבריאות כאשר הוא והפסיכולוג/ית יושבים במרחק של שני מטרים לפחות אחד מהשני עוטים על פניהם מסיכות שאינן מאפשרות להבחין במימיקות הכה חשובות. מעוניינים להימנע מסיכונים? מעוניינים בטיפול בו תוכלו לראות את הבעות הפנים אחד של השני? טיפול נפשי מקוון הינו הפתרון האידיאלי.

האם הדבר דומה לטיפול האמיתי?

רבים שואלים את עצמם האם טיפול אונליין אכן דומה לטיפול פיזי, כלומר האם באמת ניתן ליצור את אותה הקירבה המקצועית - אינטימית אותה אנו חווים עם המטפל בקליניקה שלו או בחדר הטיפולים? ראשית כל חשוב שתדעו שהחשש הוא טבעי וכמובן שמדובר על מפגש שונה מאותם מפגשים שהיו לכם עד כה עם הפסיכולוג שלכם או מטפלים אחרים, אך מחקרים שונים, עדויות של מטפלים ומטופלים וניסיון מצטבר הראו שטיפול פסיכולוגי מקוון אינו פחות יעיל מטיפול בקליניקה.

היכולת של שני אנשים ליצור קירבה אינה מוגבלת לעולם הפיזי. בשנת 2020 כאשר רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו משוחחים וסוגרים עסקאות באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית או משוחחים עם חברים והורים בווידאו צ'ט משום שאנו לומדים בחו"ל או ברילוקיישן, טכנולוגיית תקשורת בווידאו הפכה לאחד הכלים המרכזיים והיעילים ביותר בעידן הקורונה. שכן, כאן מדובר על כלי אשר מאפשר לכל אחד מאיתנו לשמור על קשר חברתי גם בעת בידוד פיזי, להמשיך ולקיים קשרים עסקיים עם לקוחותינו ואנשי עסקים אחרים ולפנות לעזרה נפשית בעת הצורך. נכון להיום תמיכה מקוונת בעידן הקורונה הפכה לגלגל הצלה.

בעידן הקורונה, שנת 2020, שירות אונליין בהחלט יכול לשפר את איכות החיים שלכם במרחב הפרטי! אם גם אתם מצויים בבידוד פיזי וחווים חרדות, דכדוך ולחצים, טיפול נפשי אונליין יאפשר לכם לחלוק ולקבל עזרה שתקל עליכם ותשפר את איכות חייכם. לפרטים נוספים אתם מוזמנים  לתאם טיפול און ליין של ME - מרכזים לטיפול מרכזי.

מוזמנים לצור איתנו קשר

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button