me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עלות אבחון פסיכודידקטי

מרכז ME מאגד את טובי אנשי המקצוע בתחומי הפסיכולוגיה, הפסיכיאטריה והתרפיה. כמו כן, במרכזי המומחים שלנו תוכלו ליהנות גם מאבחון מקצועי ואמפתי של מטפלים מומחים בתחום ליקויי למידה. מערך האבחונים אשר מציע אבחונים בתחום הדידקטי, הפסיכו דידקטי ובתחום הפרעות קשב וריכוז פועל בהתאמה מלאה לדרישותיו של משרד החינוך. השירות המוצע על ידנו הוא שירות פרטי ואנו מציעים לכל לקוחותינו לוח זמנים גמיש וקביעה מהירה של תורים לאבחונים. במאמר זה נרחיב אודות אחת הנושאים המדוברים ביותר בקרב אנשים שמתעניינים באבחון: עלות אבחון פסיכודידקטי.

קצת אודותינו – מכון פרטי

מרכז המומחים MENTAL EXPERTS (ME) על כל סניפיו הוא גוף פרטי אשר מבטיח איכות גבוהה של טיפולים ואבחונים באמצעות מטפלים בעלי ניסיון ומוניטין מוצלח אותו הם בנו לאורך השנים. אנו בחרנו עבור לקוחותינו את הטובים ביותר וזאת לאחר סינון קפדני של אנשי מקצוע. בנוסף, אנו מציעים זמינות גבוהה, לוח זמנים גמיש, תפיסה הוליסטית, עבודת צוות, אבחנה מבדלת ודיסקרטיות בלתי מתפשרת שעיקרה שמירה על הסודיות הרפואית של כל אחד אשר מחליט להשתמש בשירותינו.

חשוב לנו לציין שכגוף פרטי איננו מקבלים מטופלים מקופות החולים ועדיין מדי שנה מגיעים אלינו מטופלים ונבדקים רבים וזאת משום המוניטין המוצלח של מרכז המומחים ME. בנוסף, בשנים האחרונות הצלחתו של המרכז הובילה לפתיחתם של סניפים במיקומים שונים בישראל, ביניהם בפתח תקווה, כפר סבא, חיפה ואילת.

עלות אבחון פסיכודידקטי במרכז המומחים ME נקבעת בהתאמה אישית לכל לקוח וזאת בהתאם להיקף האבחון וגיל הנבדק. חשוב לנו שתהיו מודעים לכך שהאבחון הפסיכודידקטי אצלנו אינו כולל החזר משירותי השב"ן של קופות החולים, אך אנחנו כן מוכרים להחזר מטעם חברות הביטוח ולכן אם יש לכם ביטוח פרטי הכולל כיסוי של טיפולים פסיכולוגים ואבחונים, תהיו זכאים להחזר בהתאמה מלאה לרשום בפוליסת הביטוח שלכם.

הפרמטרים המשפיעים על קביעת עלות האבחון

עלות אבחון פסיכודידקטי משתנה ממכון למכון ומאדם לאדם. הפרמטרים העיקריים אשר ישפיעו על המחיר הם:

  • מוניטין וותק – קיים הבדל משמעותי בין גוף פרטי המציע שירותי אבחון פסיכודידקטי באמצעות מומחים בעלי שם בתחום בהשוואה אל מכונים המשרתים את הציבור הרחב ובהם ניתן לקבל שירות מפסיכולוג או מאבחן  שזה עתה סיימו את לימודיהם וזוהי עבודתם הראשונה.
  • גיל – מספר המפגשים והיקף המבדקים משתנים בהתאם לגיל של הילד. לדוגמה, עלות אבחון פסיכודידקטי לילדי בית הספר היסודי תהיה נמוכה יותר בהשוואה אל ילדים בגילאי חטיבת ביניים או תיכון, שכן לשכבת הגיל הבוגרת יותר האבחון כולל בדרך כלל גם הערכה של מיומנות השפה האנגלית ותפקוד חשבוני.
  • זמינות – תור לשירות הפסיכולוגי של רשות זו או אחרת או תור לאבחון פסיכודידקטי דרך הקופות חולים בדרך כלל מחייב המתנה של מספר שבועות לפחות ולעיתים חודשים. לעומת זאת, תור במכון פסיכודידקטי פרטי אפשרי בדרך כלל תוך מספר ימים. בנוסף, קיימת גמישות לגבי היום והשעה שנוחים ללקוח. גמישות ורמת איכות גבוהה בדרך כלל גם עולה יותר.
  • תוקף – חשוב לקחת בחשבון שהאחריות של האבחון תקפה למספר שנים ולכן חשוב מאוד לבחור לעשות אותו במקום בו האבחון מתבצע על ידי טובי המומחים בתחום, שכן האבחנה חייבת להיות יסודית ואין מקום לאי דיוקים, אשר יכולים להוביל לכך שהנבדק לא יקבל את אותן הקלות לו הוא זכאי משום מצבו.
  • שפה – מכון פרטי מאפשר גמישות שפתית של האבחון וזאת בהשוואה אל מכונים של קופת החולים בהם לא תמיד ניתן לבצע את האבחון בשפת האם של הנבדק, דבר שיכול לגרום לאי דיוקים בתוצאות. הגמישות, הנוחות וריבוי האפשרויות גם הם יכולים להשפיע במידה רבה על המחיר.

עלות אבחון פסיכודידקטי מושפעת ממספר המפגשים ומשך האבחון, שנות הניסיון והיוקרה המקצועית של הפסיכולוג המאבחן, גיל הנבדק, שלבי האבחון והנוחות המוצעת ללקוח. אבחון מקצועי במרכזי המומחים של  ME יכלול שאלונים, שיחה מקדימה עם ההורים, אבחונים לילד, שיחת סיכום עם ההורים ודו"ח כתוב להורים. הצוות של ME כולל את מיטב המקצוענים בעבודה טיפולית ואבחונית בליקויי למידה אל מול קהל ילדים, מתבגרים ומבוגרים.

מה תהיה העלות של אבחון פסיכודידקטי עבורכם או עבור ילדכם?

התקשרו אלינו 5806* ותקבלו את התשובה

מוזמנים לצור איתנו קשר

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button