me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסיכיאטר פרטי מומלץ באזור המרכז

מעוניינים בשירותי פסיכיאטר פרטי מומלץ באזור המרכז? ME מרכז המומחים לטיפול רגשי ונפשי עשה בשבילכם את העבודה ומציע לכם את הפסיכיאטריים והמטפלים הטובים ביותר תחת קורת גג אחת. מעוניינים לדעת על מה מדובר? התחילו לקרוא!

קצת עלינו

סניפי מרכז הטיפולי של ME ממוקמים בפריסה ארצית (פתח תקווה, כפר סבא, חיפה ואילת) ומספקים סיוע טיפולי לכל קבוצות הגיל, באם מדובר על ילדים החל מגיל 4 ועד בני הגיל השלישי. אנו מציעים אבחונים, יעוצים וטיפולים פרטניים, זוגיים, משפחתיים וקבוצתיים באמצעות צוות מטפלים מקצועי המונה פסיכולוגים, פסיכיאטרים, מטפלים בהבעה ועוד. מנעד תחומי הטיפול שלנו רחב וכולל טיפול בהפרעות קשב וריכוז בילדים ומבוגרים, אבחון פסיכיאטרי, הדרכה הורית, אבחונים דידקטי, פסיכודידקטי, אוטיזם, טיפולי CBT התנהגותיים קוגניטיביים, טיפולים בשיטת הביו פידבק ופגישות עם פסיכיאטר ילדים או מבוגרים. מעוניינים בפסיכיאטר פרטי מומלץ באזור המרכז? במרכז הטיפולי שלנו תוכלו למצוא את מבוקשכם.

הפסיכיאטרים של ME מנטל אקספרטס

הצוות שלנו כולל פסיכיאטרים לילדים ומתבגרים ופסיכיאטרים למבוגרים. אם אתם מחפשים פסיכיאטר פרטי מומלץ באזור המרכז תוכלו ללחוץ על קטגוריית 'הצוות המקצועי' בסרגל הכלים באתר האינטרנט שלנו ולקרוא אודות כל הפסיכיאטרים המומלצים שלנו גם באזור המרכז. הפסיכיאטרים שלנו, כמו שאר אנשי הצוות סוננו ונבחרו בקפידה. אנו מאמינים בשקיפות, כך שכל אחד שנכנס אל האתר שלנו יוכל לקרוא את כרטיס הביקור של כל אחד מהמטפלים שלנו, ביניהם פסיכיאטרים, פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ושאר אנשי הצוות. הקלקה כפולה בעכבר על תמונתו של אותו פסיכיאטר ילדים או מבוגרים, תפתח לכם כרטיס ביקור אשר כולל פרטים אודות התמחותו, השכלתו, ניסיונו המקצועי, תחומי הטיפול והסניף בו הוא מספק את שירותיו.

פסיכיאטר באזור המרכז – בוחרים פסיכיאטר פרטי

מדוע לבחור פסיכיאטר פרטי באזור המרכז באם יש אפשרות לחסוך בעלויות ולפנות ישירות אל פסיכיאטר של קופת החולים? כאן יש מספר סיבות. הראשונה היא שמירה על דיסקרטיות, דבר בו מעוניינים רוב האנשים אשר פונים אל אנשי בריאות הנפש, אם הכוונה היא אל פסיכיאטר ואם אל פסיכולוג. סיבה נוספת היא הזמינות. במערך הפרטי, ניתן להשיג תורים במהירות וזאת לעומת הרפואה הציבורית. דבר שלישי והחשוב ביותר הוא הניסיון המקצועי של אותו מומחה. פסיכיאטר פרטי מומלץ באזור המרכז יהיה רופא בעל התמחות באותו נושא בו מעוניינים (אובדנות, פוסט טראומה ועוד), יהיה בעל השכלה ממוסד אקדמאי מוכר בישראל, הוא יכהן בתפקיד מומחה בכיר או מנהל מערך פסיכיאטרי ויהיו באמתחתו מחקרים רבים אותם פרסם. יתרון נוסף אשר מוביל רבים לבחור בשירות פסיכיאטר פרטי הוא שמדובר על שירות רפואי ברמה פרטית, דבר אשר בא לידי ביטוי בפרק הזמן בו המומחה יושב עם המטופל.

הפרעות נפשיות ומחלות נפשיות מחייבות אבחון על ידי מומחה בתחום הפסיכיאטריה וטיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, טיפול אשר תואם לאבחנה. פסיכיאטר יקרא את התיק הרפואי של המטופל, יבקש לדעת מדוע המטופל הגיע אליו, יבצע אבחון פסיכיאטרי מקיף ומדויק, ימליץ על תכנית טיפול ויבצע מעקב. היתרון הגדול של פסיכיאטר פרטי וזאת מלבד הדיסקרטיות נעוץ בעובדה שבקהילה יש זמן קצר המוקצב לכל מטופל ולכן ברוב הפעמים לא ניתן להגיע אל אותן התוצאות של שירות פסיכיאטר פרטי.

מעוניינים בשירות פסיכיאטר באזור המרכז? חייגו *5806

מוזמנים לצור איתנו קשר

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button