me-מרכזים לטיפול רגשי

מוקד מידע וזימון תורים:

5806*

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסיכיאטר פרטי מומלץ

במאמר זה נשפוך אור על ההבדל בין שירותי פסיכיאטר פרטי לציבורי ונרחיב לגבי היתרונות של האחד על פני השני. בנוסף, נרשום בפניכם מדוע אנשים רבים מעדיפים להגיע אל המרכז לטיפול רגשי ME אשר מציע סיוע טיפולי לכל שכבות הגיל על ידי מטפלים מומחים, ביניהם גם פסיכיאטרים מומחים לילדים ונוער ופסיכיאטרים מומחים למבוגרים.

טיפול נפשי במדינת ישראל

במדינת ישראל טיפולים נפשיים ניתנים תמורת השתתפות עצמית במרפאות קהילתיות לבריאות הנפש של בתי החולים הפסיכיאטריים, קופות החולים או משרד הבריאות. הפנייה למרפאה תהיה באמצעות רופא המשפחה ותהליך הקבלה למרפאה תמיד יכלול מסירת פרטים אישיים. כל המידע אודות המטופל מאותן מסגרות טיפול חייב לעבור ולהיות מתועד בקופות החולים בהתאם לכללי הסודיות והפרטיות של מידע רפואי במדינת ישראל. כל השירותים והתרופות אשר יוצעו למטופל יהיו אלו שכלולים בסל הבריאות. כיוון שרוב האנשים אשר פונים לשירותי פסיכיאטר פרטי מומלץ במדינת ישראל, אינם מעוניינים ברישום בתיק קופת החולים, רוב האנשים מעדיפים לפנות אל פסיכיאטר פרטי, עקב זמינות, דיסקרטיות ורפואה ברמה פרטית.

פרופיל פסיכיאטר פרטי מומלץ

 פסיכיאטר הוא אדם שסיים לימודי רפואה כלליים ולאחר מכן לימודים נוספים של 5 שנים בתחום מומחיות הפסיכיאטריה  ויכול להציג בפנינו רישיון רופא מומחה בתחום זה. ההבדלים בין פסיכיאטר פרטי מומלץ לבין פסיכיאטר ציבורי באים לידי ביטוי בדברים הבאים:

פסיכיאטר ציבורי – כאן חשוב לדעת שלא תמיד יהיה מומחה, פעמים רבות תפגשו מתמחה. העלות מסובסדת על ידי קופת החולים, ניתן לפנות אל הפסיכיאטר הציבורי במרכז לבריאות הנפש אשר ממוקם גיאוגרפית בקרבת מקום למגורי המטופל, הוא מחויב להעביר את כל הרישומים לקופת החולים והכל נרשם בתיק הרפואי של המטופל. תיק אשר נגיש לכל איש רפואה המשתייך לקופת החולים.

פסיכיאטר פרטי – בראש ובראשונה דיסקרטיות. המטופל יוכל להיות בטוח שהוא אינו פוגש אנשים שהוא מכיר במרפאה של הפסיכיאטר. התאמה ללוח הזמנים של המטופל, שכן קיימת גמישות גדולה יותר ופעמים ניתן לקבל שירותי פסיכיאטר פרטי מומלץ גם בשעות אחר הצהריים המאוחרות ובמקרים מסוימים גם בשעות הערב. ברוב המקרים יש גישה למספר הנייד הפרטי של הפסיכיאטר או למוקד של מרכז טיפולי אשר מעביר לו הודעות במיידי. הפסיכיאטר יכול להציג למטופליו מגוון רחב יותר של טיפולים, שכן הוא אינו מחויב רק לסל הטיפולים אשר הוכתב לו בסל שירותי קופת החולים. חשוב לדעת שפסיכיאטר פרטי תמיד יהיה מומחה.

פסיכיאטר מומלץ – סוגי התמחויות

ישנן התמחויות שונות בפסיכיאטריה ולכן חשוב לבחור באותו פסיכיאטר המומחה בקהל היעד הרלוונטי לכם, אם מדובר על ילדים ונוער. מבוגרים (מעל לגיל 18), הגיל השלישי, תחלואה כפולה, התמחות בטראומה וחרדות, נוירו פסיכיאטריה ועוד.

מרכז המומחים MENTAL EXPERTS מציע פסיכיאטרים פרטיים מומלצים תחת קורת גג אחת. אצלנו ניתן למצוא פסיכיאטרים מומחים ילדים ומתבגרים ופסיכיאטרים מומים למבוגרים. לקביעת פגישת ייעוץ הקליקו כאן או חייגו 5806*

מוזמנים לצור איתנו קשר

מוזמנים לשתף:

צרו קשר
close slider
me-מרכזים לטיפול רגשי

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים הרגשיים שלכם ושל היקרים לכם מתחילה כאן ועכשיו

מוקד מידע וזימון תורים:

Call Now Button